onsdag 24 december 2008

Ett julrim till alla er som läser min blogg

Jag är ju så fruktansvärt bra på att rimma att jag bara måste få dela med mig av min konst.
Skämt å sido. Här kommer ett julrim från mig till er. Det kanske blir lite larvigt, men det tycker jag att julrim får lov att vara. God jul på er!

God jul till alla er som läser min blogg, ni gör mig så glad att jag tar mig en grogg.
Nej för tusan, jag hatar ju groggar, öppnar hellre klappar, äter och bloggar.
Till dricka för mig blir det massa julmust, men jag tror jag smakar lite skinka först.
Att komma med pekpinnar tjänar ingenting till, så ta er en grogg ni som vill.
En del bryr sig inte om att det är jul, de tycker kanske inte att den är särskilt kul,
att strunta i julen är också helt okej, julen behöver inte vara allas grej, 
det enda jag vill är att allt ska va' okej.


Inga kommentarer: