fredag 19 december 2008

Idag degar jag

Idag är en riktig degardag. Lite trött, men in the coasy way liksom. Jag räknar ner inför julen. Det är ju inte alls lång tid kvar nu. Känner mig som ett barn ungefär. Ja heter Emelie å  e tje år å ja vill att tomten sta tomma nu! 
Förresten så har jag redan en psychotomte här, visste ni det? Jodå, vi har låst in honom i ett skåp, så galen är han. Han har skinnbyxor på sig, kör motorcykel och reagerar på ljud. Man ska akta sig jävligt noga för honom, I'm telling you! Så fort man ger nåt ljud ifrån sig så gasar han med sin motorcykel och sjunger ut. "Santa Claus is coming, to tooown". 
Vad ska jag skriva mer då? Jag tänkte avslöja vad jag köpt i julklapp, men sedan kom jag på att min kära mor och syster och mina vänner faktiskt läser min blogg då och då, så där sprack den planen. fan också!   

Inga kommentarer: