tisdag 16 december 2008

Kul Youtube-klipp

Visste ni att jag är en riktig Youtube-nörd? Nähe, men så är det i alla fall. Det finns hur många roliga klipp som helst att kolla på. Här kommer tre av mina favoriter. 
1. Leave Britney alone! Ett Britney-fan skriker ut sin frustration över hur Britney Spears behandlas av skvallerpressen. Han gråter och skriker "Leave Britney alone!" Jag håller med honom om att de behandlar henne på ett fruktansvärt sätt, men känns han inte lite teatralisk? Kolla själva! 
2. Jordbruksminister Eskil Erlandsson tycker tydligen inte att djursex ska bli illegalt. Sök på "Eskil Erlandsson säger för mycket", så får ni se nåt som verkligen får en att börja undra vad han gör med sin hund bakom stängda dörrar.
3. Jag hittade ett klipp från Bulgariska Idol, som är fantastiskt kul. En kvinna sjunger Mariah Careys "Without you" på ett lite annorlunda sätt.

Man kan garva åt en massa musikvideor också. Till exempel Styles "Dover Calais". Vilka frisyrer, säger jag bara!
En låt som jag verkligen irriterar mig på, är den där "You touch my talala" med Gunther. Han menar väl att provocera och jag blir provocerad. Först kommer hans rap eller vad man nu ska säga, och sedan sjunger två snygga tjejer bland annat "I just can't get enough of you boy". Ursäkta! Boy?! Vaddå boy?! Han är väl för i helvete ingen boy heller!!! Här snackar vi ful gubbe!
Nåja, det jag vill säga med den här bloggen är kort och gott: gå in på Youtube! Livat värre.

Inga kommentarer: