fredag 26 december 2008

Nästa år öppnar Söderbönans rimstuga

Nu är jag tillbaka igen. Lovade ju att jag skulle blogga varje dag i jul, men igår blev det inget. Sorry för det! Jag har iallafall haft en jättefin jul, med min kära familj och en massa god mat. Mitt dopp i grytan blev dock inte så lyckat. Never again säger jag bara! 
Mina julrim blev dock väldigt uppskattade. Jag tycker faktiskt att det är grymt kul med julrim. Det roliga är att de är rätt larviga, och att de får vara larviga. Man behöver inte sitta och tänka ut värsta grejerna, utan kan spexa till det lite som man vill, vilket passar mig utmärkt. Nästa år kring jul tänker jag faktiskt öppna Söderbönans rimstuga, så kul tycker jag att det är! Då vet ni det. Kom till mig ni som behöver hjälp med julrimmen nästa år!

Inga kommentarer: