torsdag 18 december 2008

Julbordet var över förväntan

Nu har jag kommit hem från julbordet och ska försöka återberätta min upplevelse. Vi var som sagt på Tyrol, Gröna Lund. Miljön var verkligen jättefin, som i en stuga fast stort. Mysiga lampor överallt och väldigt stämningsfullt. Atmosfären var inte alls så hysterisk som jag trodde den skulle vara. 
Julbordet var gigantiskt, det var nog The Julbord of all Julbords, skulle jag tro. Där fanns nog all julmat man kunde tänka sig. Min jultallrik blev dock inte så stor. Jag åt så jag klarade mig, men jag vräkte inte i mig. Jag vet inte varför, men när det finns så himla mycket mat uppraddat på ett långt bord, så blir jag liksom mätt bara av att se på det. 
På det stora hela var det i alla fall en härlig upplevelse tillsammans med väldigt trevliga människor. Och julklapp fick jag också, från Förbundet. Det frestar att öppna den redan nu, men en sådan Bad girl är man ju inte, eller?
Tack för det här året, Unga Rörelsehindrade! Ser fram emot 2009. 

Inga kommentarer: