onsdag 17 december 2008

I morgon blir det julbord

Jajamän, i morgon blir det julbord på Tyrol, som ligger på Gröna Lund i Stockholm. Det ska bli spännande. Det blir mitt livs första "riktiga" julbord. En fin avslutning på säsongen med Unga Rörelsehindrade. Min bild av julbord är typ ganska hysterisk. Alla roffar åt sig av allting, äter jättesnabbt och tills de blir helt proppmätta. Det ska bli jättespännande att gå dit och se om min bild stämmer eller inte. Det blir säkert jättekul och jag är faktiskt grymt sugen på skinka, Köttbullar, Jansson, sillsallad, ja allt vad julbordet har att erbjuda, Det är inte alltid jag är sugen på julmat, men imorgon minsann tänker jag roffa åt mig av allting. Nu väger jag 37 kilo, imorgon kanske jag väger 137, vem vet? I will tell you later hur min första julbordsupplevelse var.

Inga kommentarer: