torsdag 8 januari 2009

Bilderna från partykvällen som jag lovade




Tacokvällen hos syrran var hur lyckad som helst och Partyalias kan jag verkligen starkt rekommendera. Ett fartfyllt spel där man fick tänka till ordentligt, men det är absolut inte till bara för snillar, utan passade lika bra för en helt vanlig Söderböna som jag. Man ska förklara olika ord så snabbt som möjligt. 

På ett kort ser ni mig när jag tänker så det knakar. Såg helt lost ut, men var faktiskt ganska bra på spelet, så skenet bedrar. 

Han som gömmer sig bakom regelboken var ordningsvakt och såg till att allt gick rätt till. 

Ni ser också ett kort på mig och min helmysiga syrra. Det var den kvällen det. 
Nu bär det av till Unga Rörelsehindrade på viktigare äventyr som jag kommer att blogga om senare ikväll.
  

Inga kommentarer: