söndag 11 januari 2009

Bilderna från vår runda på sta'n



På en bild ser nu mig inne på Souk-gallerian. Bakom mig står en häst och två blå tunnor. Tanken med bilden var väl att "Ja, djurvän är man ju. Jag gillar ju både plastdjur och riktiga, så kör till".
Nu till nästa bild, där jag står vid en staty av en knuten pistol Här tog jag chansen att visa mitt ställningstagande mot våld. Åh, vilken god och härlig människa jag är! Skämt åsido, våld löser ingenting! En läskig grej med USA tycker jag är att vapen är så vanligt där och att vanliga människor får ha ett. Usch! Jag skulle aldrig ta i ett ens med tång. Det finns en massa bra saker med USA också, som med alla länder, jag vet! Jag hoppas ni förstår att jag inte fördömer hela USA och alla amerikaner. Det gör jag inte! Jag fördömer däremot många av deras handlingar.
På den tredje bilden ser ni folkvimlet utanför biografen. 

Inga kommentarer: