onsdag 14 januari 2009

Inget Stora bloggen-pris i år, but I'll be back!

Det blev tyvärr inget stora bloggen-pris för mig i år, men det är verkligen helt lugnt! Jag hade ju inte räknat med det, eftersom det finns så himla många bra bloggar därute. 
Jag är otroligt glad att så många ändå läser min blogg och tycker den är bra, så jag kommer definitivt inte att låta mig nedslås av det här, utan jag kommer att fortsätta som jag gör nu. Det viktiga är att man själv tror på det man gör och till slut kommer andra att tro på en också. Det kanske låter som en klyscha, men det viktigaste är ju inte priser. Det finns så himla många som inte får priser, men som är skitbra ändå. Jag får intala mig själv att jag är en av dem och blogga på som fan. Om jag fortsätter vara En Söderböna på fyra hjul så kanske jag blir nominerad nästa år, vem vet? 

Sist, men absolut inte minst: ett stort grattis till alla er som faktiskt blev nominerade!  

Inga kommentarer: