torsdag 1 januari 2009

Min nyårsafton

Tänk att nu är det äntligen 2009, ofattbart men ändå inte. Hur mår ni idag? Bakis kanske. Hoppas ni hade jättekul igår och att ni tar er igenom baksmällan idag! Köp pizza, kebab eller någon annan typisk bakfyllemat vetja. Sätt på en bra film och lägg er och slöa på soffan. Det är ni värda!
För mig blev det ett glas champagne, och så blev det faktiskt hummer, fast den var en riktig besvikelse måste jag säga. Den var supergod, men det känns som a lot of work for nothing om ni förstår vad jag menar. Den är så himla dyr och for what? Man äter ju upp den på nolltid. Aldrig mera hummer, säger jag! 
Jag skippade faktiskt ostronet. Provade ju det för typ tio år sedan och tyckte det smakade slem och bajs. Varför skulle jag tycka annorlunda idag? Jag tror inte att mina smaklökar har ändrats så mycket. 
Såg firandet på Skansen på tv och det var pampigt och trevligt. Jag gillar Mikael Wiehe och Ann-Sofie von Otter. Det var väl min nyårsafton det. 

Inga kommentarer: